środa, 25 lutego 2015

Ile jest wart Kamil Durczok

Wchodzę ci ja na Facebooka i co widzę? Super Express ogłasza wszem i wobec, że - cytuję: "Kamil Durczok wart jest ZERO ZŁOTYCH!" (pisownia oryginalna). Przeczytałam tylko tytuł, dalej nie chciało mi się wchodzić. Niesmak.

Aferę Durczok-gate znam o tyle o ile. Głównie z nagłowków. W sumie, mało mnie interesuje, czy molestował, ćpał czy co tam jeszcze niecnego mu się zarzuca. Ale w tym superekspresowym tytule jest coś, co kazało mi się przez chwilę przy tym temacie zatrzymać. Jakaś nieprzyzwoitość.

Bo było, nie było, przecież tu mowa o człowieku. Nie o meblu, akcjach, obligacjach czy obcej walucie. Nie o obrazie czy najnowszym modelu bentleya. SE sprowadził ludzką osobę do kategorii czysto merkantylnych. Durczok był wart na rynku tyle a tyle, dziś nie jest wart nic.

Ja tego nie kupuję. Nieważne, co zrobił, albo czego nie zrobił pan redaktor KD. I tak nie zasłużył na to, żeby stać się pozycją w cenniku. Kamil Durczok, jak każdy nasz bliźni, wart jest tyle, ile dobrego w życiu zrobił. A na ten temat Super Express wiedzę ma raczej nikłą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz